논문명 |
저자 |
발표지 |
집권호 |
출간일 |
The Development of Individualist and Collectivist Self-Concept across Cultures and its Effects on the Response to Telelvision Commercials |
K. Bu Paik |
Ph.D. Dissertation |
Cornell Univ. |
1995 |
Determinants of Visual Forms Used in Print Advertising |
Bu, Kim & Lee |
International Journal of Advertising |
Vol.28 (1) |
2008 |
Do VIP programs always work well?: Moderating role of Loyalty |
Kim, Bu, & Son |
Psychology & Marketing |
Vol. 26(7) |
2009 |
Is the culture-emotion fit always important?: Self-regulatory emotions in ethnic food consumption |
K.H.Bu, D.H.Kim, J.M.Son |
Journal of Business Research |
Vol. 66(8) |
2013 |
혼합정서(mixed emotion) 반응의 광고선호도효과연구 |
Kyunghee Bu |
광고학연구 |
Vol. 36(6) |
2020 |
Are consumers in collectivist culture mostly indifferent to sports lesson programs?: A DAQ simulation on the Kano fuzzy model |
Bu & Park |
Journal of Business Research |
Vol. 69(5) |
2016 |
개인정보유출에 대한 기업의 위기커뮤니케이션전략이 수용자의 반응에 미치는 영향 |
임규목.부경희 |
홍보학연구 |
19권 3호 |
2015 |
긴광고가 뭔가 달라요: 15',30',60'초 광고의 제작기법 비교연구 |
부경희.박천규. 손정식 |
광고학연구 |
26권6호 |
2015 |
지방자치단체 광고의 단체장 모델 효과에 관한 실험 연구 |
부경희.이수원 |
광고학연구 |
23권6호 |
2013 |
지속 가능한 공익자금 활용에 관한 연구 |
부경희 |
강원법학 |
제40권 |
2012 |